tjaaaa!!

HEJZAN SVEJZAN ALLA K00LINGAR!

Idag har jag varit ute och ridit med min kera pånny!
Hon är sött, vill ni veta vad hon heteer?
Hon heter Superflower! Hon är jättefiin,
och har masa k00la kompizar. jag tykker att
ni alla borde hälsa på mig och min hest! för hon
längtar okså att få nya k00la vänner.
Jag vill påminna er alla att denna k0000la blogg ska
drivas av mig: K00LiNG NUMMER 1 & K00LiNG NUMMER 2.
Har ni några frågor, kontakta mig via kommentarer!!

Här kommer den efterlängtande k00laoch-0-k00la-listan på saker., hihihi. :

0K00LA LISTAN


aladdin - han var k00l när jag var yngre, nu är han totalt n00b1!!1
hilary duff - daah!!1 fööör 2006!!
anka pigg - jag tål inte denna anka!! han är föööör mykket!!1
bill kauslitz - han gilar att få uppmärksamhett, men daaah, jag då för fan!??11
pricki körv - FÖR prikkigt för MIIN smak för faaan!!11





K00LA LISTAN

paris hilton - SOOOOO Hot!!!!111
strumpbyxor - sååååå inne med strumpizar!!
hästar (♥♥♥♥<33333) - jag älskar domm! antagligen därför jag har en?! daah!??1
Carola - eine k00ler schlager!!
Bazzzhunter - ÅH, snälla gift dig med mig znygging?!!11
mus-mattor - så otroligt heeetta!! speciellt med my little pony tryck MEEE HJERTA MUSMATTOR ,HEHE <3333



Detta var allt för idag!! fortsätt läsa vår k00la och spännande blogg!!
puss & krammiiizz på er små korvar!!<3333333

/ P&D

Kommentarer
Postat av: Soma

BABE JAG DÖÖÖR!

2008-04-25 @ 22:24:06
URL: http://somaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0