K00LING HEER*

hejsan zvejsan! Detta är alltså den k00la PeePee som skriver.
jag vill påminna er alla att ni har en väldigt lyckad tur som hittade hit till min blogg!
för jag är en k00ling som söker kompizar i åldern 0-10. Jag gillar att rida,
och jag gillar att gosa med min ponny! <333333333
jag brukar lyssna på Bazzzhunter , och CAROLA! dom är så k0000la typeeer!
jag vill träffa dessa människor i verkligheten. jag gillar inte menniskor med
låga iq & dom som brukar tjafsa med mig över nääätet. det är bara såååååå o-k00lt. Eller vad säger ni?
min bästa låt av bazzhunter äär "boten anna" ! den är så k00l! eine k00ler typ.
jaja, nu ska jag gå ut till min söttta pownny.

OCH DENNA BLOGG DRiVS AV MiG (PEEPEE) OCH BABE (DEEDEE)

jag elzkar er ! hör av er, puss och kramiiiizzz hihi =)

Kommentarer
Postat av: Saga

hejj deedee ock peepee. jag är 8 år ock jag vil bli kommpis med er eler ialafall dej peepee. du värkar snällare en deedee. inget dummt menat. ha det bäst.

du jag har okså en häst dom kanske kan treffas?

2008-05-15 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0